Kirjoitan tätä jonottaessani kansainvälisen pankin asiakaspalvelunumeroon.
Omaisellani on säästöhenkivakuutus pankkiryhmän vakuutusyhtiössä. Pankki lähetti minulle asiallisesti tiedot omaiseni tileistä ja omistuksista, mutta kehotti ottamaan suoraan yhteyttä xx Henkivakuutus Suomi Oy:hyn, kun tarvitsen tietoja omaiseni vakuutuksista. Numerokin annettiin.
Numero vain oli väärä.
Soitin sinne, ja sain vastauksenkin. Rouva kertoi, että numero on to-del-la vanha eikä enää käytössä. Hän kertoi uuden numeron.
Tämä uusi numero on pankin yleisistä yleisin palvelunumero, jonka jonossa nyt siis istun.
--
Jaaha, nyt asiaa selvitellään. Georgia in my Mind soi.
--
Asiakaspalvelija, simpsakka nuorimies, kysyi, olenko saanut jo muut saldotodistukset. Kerroin kyllä saaneeni ne, enää tieto henkivakuutuksen saldosta 21.8. puuttuu.
Siispä selvitellään lisää. Biisi vaihtui.
--
Asiakaspalvelija lupasi laittaa vakuutusyhtiöön VIESTIÄ, että tarvitsen tuon todistuksen. Jään odottelemaan postiluukun kolahtamista.
0 kommenttia:
Lähetä kommentti